قاصدکهای خیس از اشک می میرند

               قاصدکهای خیس از اشک می میرند

گفته بودی دلتنگی هایم را با قاصدک ها قسمت کنم تا به گوش تو برسانند.

 می گفتی قاصدکها گوش شنوا دارند غم هایت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار.

انها تمام غصه هایت را برایم می اورند در گوشم می گویند .

گفته بودی هر وقت خواستی ام به قاصدکها بسپار خبرم می کنند  من اکنون صاحب دشتی قاصدکم.

اما مگر تو نمی دانستی قاصدکهای خیس از اشک می میرند

از تو خبری نیست

 با توام !

اگر یادت ماند , به یاد بیاور که مرا از یاد مبری.
همین.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
دوست عزیز خسته نباشید
وبلاگ زیبایی دارید
امیدوارم در این راه موفق باشید
مدریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر

[ بدون نام ] یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

فریاد من از داغ توست ......
بیهوده خاموشم مکن ......
حالا که یادت میکنم ......
دیگر فراموشم مکن ......
همرنگ دریا کن مرا ......
یکبار معنا کن مرا.........

[ بدون نام ] یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

خداوند آتش را آفرید تا ارزش آب را بدانیم وخلا زاییده شد تا ارزش هوا را بدانیم و بعد مرگ آمد تا ارزش زندگی را بشناسیم

سحر.سلیمیان یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

در خواب نهز بودمشبی دیدم کسی در میزند.....................در گوشودم روی او دیدم غم است در میزند...............................................................ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا..............................غم با همه بیگانگی هر شب به من سر میزند.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ

من هم موافقم
((گر یادت ماند , به یاد بیاور که مرا از یاد مبری))

آرش دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ق.ظ http://kasbedaramad22.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید

برای تبادل لینک منتطرم

[ بدون نام ] دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

عشق را وارد دعای خود کن زیرا که زیباترین گفت و گوی عاشقانه با خداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد