بار فراق دوستان

جزای آنکه نگفتیم شکر روز وصال                 شب فراق نخفتیم لاجرم ز خیال 
 تو در کنار فراتی ندانی این معنی                 به راه بــادیه داننــد قـدر آب زلال 

                                                


بار فراق دوستان بس که نشسته بر دلم               می روم و نمی رود ناقـه بــه زیر محملـم
بار بیفکند شتــر ، چون برسد به منزلــی               بار دل است همچنان ، گر به هزار منزلم 
                                                    ------------


شب فراق که داند که تا سحر چند است ؟           مگر کسی که به زندان عشق دربند است
فــراق یار که پیش تو کــاه بــرگــی نیست             بیا و بـر دل مـن بین که کــوه الــونـد است 

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://sokhangah.blogfa.com/

به نام حضرت دوست
دوست من
سلام ؛
وبلاگ جذاب شما دوست گرانقدر در کوتاه زمانی در لیست پیوند های وبلاگ من قرار خواهد گرفت . خرسند می شوم اگر شما نیز« پس از مطالعه شناخت نامه » ، وبلاگ من را در لیست پیوندهای وبلاگتان قرار دهید و برای اینکه وبلاگتان در لیست پیوند های من قرار گیرد مرا مطلع فرمایید. این اولین گام برای همکاری های بعدی مشترک و سر آغازارتباط دوستانه ما است پیشاپیش از عنایت و توجه شما سپاسگزاری می کنم .

عنوان وبلاگ من :
سخن ؛ تبلور اندیشه برتر

وبلاگ من :
http://sokhangah.blogfa.com/

دوست جدید شما
محیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد